بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


یاشاسین آذربایجان/منتظر هواداران آبی هستیم

http://esesclub.com/public/album_photo/40/ad/02/2a895_1199.jpg?c=3a47

تراکتورسازان اولین سیلی  آسیایی ایرانی خود را مقتدرانه زیر گوش یکی از تیم های عربی  زدند!
تراکتورسازان در اولین دیدار آسیایی خود توانستند در یک بازی برتر و هجومی با کمک تماشاگران پرشورش جهنمی برای بازیکنان الجزیره بسازند و در نهایت با سه گل این گربه سیاه بدترکیب استقلال را  با اقتدار شکست بدهند.
نکته قابل اهمیت و توجه این بازی حضور چشمگیر تماشاگران تبریزی در ورزشگاه یادگار امام بود.بی شک تاثیر گذارترین و مهم ترین عامل پیروزی تیم تراکتور مقابل تیم الجزیزه این استفبال با شکوه تماشاگران تبریزی بود.
من یکی دلم لک زده برای دیدن یک ورزشگاه آزادی  که با پرچم های آبی هواداران کیپ تا کیپ  پر شده باشد و تنها چیزی که جلب توجه کنه رقصیدن این پرچم های خوشرنگ در فضای استادیوم باشد.
هواداران استقلالی خدای بازیهای آسیایی دیگر مثل  دیدارهای لیگ برتری تیم نیست.برای بازی دوم در لیگ قهرمانان حتما باید به ورزشگاه بیاییم و نگذاریم این امتیاز خوب میزبانی و نقطه قوت همیشگی استقلال بر علیه تیم خودمان  استفاده بشه و باعث یک نقطه ضعف برای روحیه بازیکنان تیم محبوبمان بشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 12 / 1391برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,هواداران تبریزی,تراکتورسازی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com